tarcza header image
Napisał Sekretariat
Czwartek 17 czerwca 2010

W dniach 7-11 czerwca 2010 roku uczniowie naszej szkoły uczestniczyli
w pięciodniowej wycieczce Wrocław –Karpacz – Praga. Pierwszego i ostatniego dnia, oprócz długiej podróży znaleźliśmy czas na zapoznanie się z najważniejszymi zabytkami Wrocławia. Podziwialiśmy między innymi Panoramę Racławicką, Stare Miasto. Wstąpiliśmy też do  kościoła pod wezwaniem św. Magdaleny, z wieży którego obejrzeliśmy piękną panoramę całego Wrocławia.

Dzień drugi i czwarty poświęcony był na zwiedzanie okolic Karpacza. Podczas pieszych wędrówek doceniliśmy uroki Karkonoskiego Parku Narodowego. Szczególne wrażenie zrobiły na nas Wodospad Kamieńczyk, okolice Schroniska „Samotnia” jak i wejście na Śnieżkę. Zwiedziliśmy też sam Karpacz, gdzie, podziwialiśmy Kościółek Wang
i zajrzeliśmy na skocznię Orlinek.

W czwartek udaliśmy się na pieszą wędrówkę do Zamku Chojnik, gdzie wysłuchaliśmy ciekawej historii tego miejsca. Następnie weszliśmy na wieżę zamkową skąd można obejrzeć piękny widok Kotliny Jeleniogórskiej i Karkonoszy.

Jednym z najciekawszych punktów wycieczki była środowa wyprawa do Pragi. Przy pięknej pogodzie, która towarzyszyła nam podczas całej wycieczki, zwiedziliśmy najważniejsze miejsca i zabytki stolicy Czech. Zaczęliśmy od Placu Karola, przechodząc przez Hradczany do Katedry Św. Wita, by następnie przez Małą Stranę dotrzeć do Mostu Karola, skąd udaliśmy się na Stare Miasto.

W piątek około 23:30 po meczącej podróży, pełni niezapomnianych wrażeń wróciliśmy do Włodawy.

Organizatorzy wycieczki

Dziennik UONET+

Ważne strony
Ministerstwo Edukacji Narodowej
Nasz Patron -2 Mazowiecki Pułk Saperów
Okręgowa Komisja Egzaminacyjna w Krakowie
Powiat włodawski
Oferta edukacyjna
Kuratorium Oświaty w Lublinie

W skrócie
Czy chcesz się włączyć w rozwój ZSZ NR 1 i II LO we Włodawie? Wstąp w szeregi uczniów naszej szkoły. Zapoznaj się z nowymi zasadami rekrutacji.